Jessi ja Miroku haastoivat meidät vastaamaan muutamaan kysymykseen. Päätin antaa täyden vallan Terpulle ja seuraavat se sai tassuteltua koneelle:

1. Rakastan yli kaiken... "Jänisjahtia! Toi emäntä on vaan sitä mieltä, että jänikset olis mulle joku pakkomielle! Pyh ja pöh, sanoo miä. Kyllä sitä hommaa pitää rakastaa, että jaksaa juosta pitkin kyliä ja metiköitä!"

2. Mä en tykkää yhtään... "Siitä kun mua ei totella! Miä yritän päivittäin opettaa ja kouluttaa tota hölmöä emäntää, mutta se vaan välillä on niin jästipää. Eikä sillä välillä oo korvia ollenkaan, vaikka kuinka maun, mongun, inisen ja piippaan!" "Välttämättä en aina lähtis autonkaan kyytiin, jos ei olis pakko."


3. Mä tykkään tosi paljon...  "Kaikista kaverikoirista (etenkin Lunasta ja Illusta) ja oikeestaan kaikista koirista, vaikka yhtenään miä rähisenkin muille. Myös seuraavista jutuista miä tykkään tosi paljon: Mummi, isot mehevät lihaisat luut, lohi, metsälenkit ja tuoreet hajut maassa ja ihan ehdottomasti lumipallot!"

4. Mä oon hieman mustis aina välillä...  "Kun vaan joku muu kuin miä saan huomiota. Enhän miä aina siitä huomiosta välitä, mutta eihän se alkuunsa käy, että joku muu sitä kuitenkin saisi! Ei, ei, jos miä vaan oon paikalla."

6. Mun mielestä on...  "Aika väärin kun en saa olla enää läheskään niin paljon vapaana kuin ennen. Emäntä sanoo, että miä muka karkailen ja aiheutan vaaratilanteita. Miähän vaan pidän hauskaa, taikka sitten vaan vahdin reviiriäni. Mitäs pahaa siinä on... Miähän nimittäin oon mielestäni tän perheen johtaja ja pitäähän johtajalla olla oikeus tehdä mitä huvittaa. Suuttuukohan toi emäntä näistä puheista..."

7. Mun lempilelu on... "No juu, miähän en niin hirveesti noista leluista välitä. Yrittäähän toi emäntä aina joitain heilutella, miä innostun jos innostun. Yks lelu oli kyl hauska, mut innoissani miä tuhosin sen! Se oli sellanen vedettävä hiiri, joka oli ihanan karvanen ja oikeesti kissojen lelu. Se oli vaan niin ihq! Muutenkin miä tykkään enempi niistä leluista, jotka voi tuhota. Joskus joku ihan tavallinen keppikin voi olla aikas kiva."

"Miä haastan tähän haasteeseen serkut Rudin ja Lunan sekä mun uuden kaverin Jaden!"