Ette tiedä miten uskomaton juttu kävi!?! Meille tuli Terpun kanssa nousu kakkosluokkaan! Yllättynyt Aika uskomaton juttu...

Yhteensä kisattiin siis kolme starttia, agility-, hyppy- ja agilityrata. Tuomareina tänään agilityradoilla oli Tuija Kokkonen ja hyppyradalla Heidi Viitaniemi. Liikkeelle lähdin ilman paineita mistään nollista. Tarkoitus oli ottaa radat varmasti, oli aika sitten mikä vaan. Ruokolahdella (viime lauantaina) mulla oli ihan liian kovat "paineet" ja liikaa yritystä, niin homma kaatu sielä sitten siihen.

Ekalla radalla oli toisena esteenä PÖYTÄ! Hiukka jänskätti, kun ei me oikeestaan olla pöytää treenattu sitten alkeiskurssin. Laitoinkin radalla tavoitteeksi pöydän onnistumisen. Ja siinähän onnistuttiin Hymy Muuten sitten radalta tuli 10 virhepistettä, jotka menivät aivan mun omaan piikkiin. Toinen virhe tuli keinusta kun Terpu veti niin kovalla vauhdilla keinuun, että ei ehtinyt keinu maahan osua ennekuin koira oli jo matkaa jatkamassa. Mun olisi pitänyt vaan kovemmin hidastaa Terpua. Teri vielä vähän pelästyi tota keinuhärdelliä, mutta onneksi ei jäännyt mitään "traumoja". Toinen virhe tuli kepeillä. Kepeillekin Teri tuli niin kovaa että ohihan se meni. mä oisin hyvin voinnut sen matkaa hidastaa jos olisin vaan tajunnut... Ensimmäiseltä radalta tuloksena siis 10 virhepistettä ja sijoitus kolmastoista. Koirakoita oli yhteensä 38 ja tulos saatiin 19:sta koirakolta.

Toinen rata oli hyppyrata. Siihen otin tavoitteeksi ainoastaan keppien rauhallinen suorittaminen (edellisestä radasta), rengas (joka jäi siis Ruokolahdella hyppäämättä) + pari "hankalampaa" kohtaa. Hyppyradalta saatiinkin sitten NOLLA! Hymy Ei ollut ehkäpä kaunein nolla... viimeselle hypylle ohjasin Terpun osittain jalalla.... Mä jo ajattelin että oltais saatu siitä joku virhe. Mutta kaipa tuomarikin näki että kyseessä oli puhdas vahinko. Terpu ja mä vaan juostiin päin toisiamme ja sattumalta Teri siitä sitten haki oikeen suunnan viimeiselle hypylle. Toiselta radalta tuloksena siis 0 ja LUVA (=luokanvaihtoon oikeuttava) ja sijoitus seitsemäs. Koirakoita oli yhteensä 34 ja tulos saatiin 23:lta koirakolta.

Kolmas rata oli jälleen agilityrata. Sinne ei ollut oikeastaan mitään tavoitteita Nauru Johan me oltiin nolla saatu Hymy Ehkäpä just ton rentouden takia sitten saatiinkin puhdas rata!! Ja mikä oli kaikista ihmeellisintä, niin me VOITETTIIN koko kisa! Hymy

Siis se jos mikä oli ihmeellistä! Terpunkin olin viennyt jo autoon ja siellä mä sitten yksin seisoin palkintokorokkeella Nauru Tuomarikin kysyi "missä koira?" Enhän mä nyt tommoista osanut odottaa, siis palkintosijaa.

Kolmannelta radalta tuloksena siis 0 LUVA ja SERT ja sijoitus siis ensimmäinen! Koirakoita yhteensä 31 ja tulos saatiin 12 koirakolta (joista vain kolme nollaa).

Kaikki tulokset löytyvät täältä.

Tässä Teri omalla pihalla palkintoruusukkeiden kera Hymy

1307045960_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1307046136_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan meille kakkosluokassa.... Mä oon tässä itekseen naureskellut kun joskus aiemmin olin laittanut tavoitteeksi kakkosluokkaan pääsyn. Se olis sit "ura" nyt tässä jos vielä samoilla mentäisiin! Hymy Eiköhän me treenata ja kisataan vielä niin että kolmosluokkaan päästään. Sitten vaikka vois huilia.

SUURET KIITOKSET vielä kaikille meitä auttaneille ja erityiskiitokset etenkin meidän kouluttajille, Kotkan koiraystäväin seuran Terhille ja Suville Hymy Uusia treenejä odotellessa!