Juups, Porvoossa tuli oltua ja kolme rataa tuli juostua.

Mulla on tässä 10 min aikaa kirjoittaa, niin ei mitään kovin syvällistä analyysia ehdi antamaan..... Ja eipä sitä pystyiskään, ei sitä itse ehdi sen enempää ratoja miettiä. Kamera pitäis olla ja kuvata radat.... ehkäpä joskus (kuuluu harras toive).

Paikkana oli maneesi, eikä Terpu siitä mitää välittän Hymy Ekana oli sillee "What!?!" mutta tottui heti paikkaan. Itselle ei ehkä paras alusta juosta, jotain ihme matonkuteita koko maneesi täysi.

Kaikki radat olivat kivoja, ajat eivät ollenkaan mahdottomia ja todellakin olisi ollut mahdollisuudet nollaan, mutta eipä tullut. Tulokset kuitenkin saatiin joka radalta Hymy (joka on siis edistystä viimekertaiseen HYLky-linjaan)

Eka rata oli  kivaa menoa. Yksi kielto tuli, kaiketi jostain hypyltä (ihan en muista) ja yliaikaa 1,15 sekuntia. Tuloksena siis 6,15 ja sijoitus kuudes. Tähän olin tyytyväinen, Teri teki hyvin töitä ja esim kepeille lähetys meni nappiin (niissä ollut ongelmia).

Toka rata oli kehnoin. Teri vähän haahuili eikä vauhtiakaan oikein ollut. Kielto taas jostain (hyppy) ja kepeille lähetys ei onnistunut. Radalta tuloksena 10 + 3,98 yliaikaa eli 13,98, tällä tuloksella oltiin kuitenkin seitsemäs (eli muilla  meni vielä huonommin).

Hyvää näistä radoista pitää sanoa se, että ei tullut kontaktivirheitä!! Ja vielä ekalla radalla Terpu täydellisesti korjas mun ohjausvirheen ja haki keinun itse Hymy mä olin jo hukannut koiran selän taakse ja olin satavarma että menee ohi. No siinähän se keinun nousulla oli jo, ja mä siihen jotaa "hyvä, joo, mene mene". Nauru

Kolmas rata oli hyppäri. Mulla ei ikinä ole mitään kummosia odotuksia hyppäreille. Terpu häviää satanolla nopeille koirille, kun radalla ei ole edes kontakteja "hidastamassa" nopeita koirakoita. Lisäksi Terpulla ja mulla ei oikein ole vielä hallinassa kaikki ohjaukset hyppyjen suhteen. Etenkin takaaleikkaus tuottaa ongelmia.. Terpu kun tuppaa pysähtyä ja tulee sit niitä kieltoja.... Otsan rypistys

Kaiken kaikkiaan kuitenkin tyytyväinen myös hyppäriin Hymy Terillä oli enemmän tekemisen meininkiä kuin kakkosradalla. Yksi kielto tuli muurilla, mutta se olikin ennakkoon jo hankalaksi kokemani kohta. Liian vähän varmaan annoin tilaa isolle koiralle suorittaa. Toinen kielto radalta oli hieman harmillinen. Teri oli menossa putkeen, mutta pysähtyikin tarkistamaan putken suulla olleen ratanumeron Huuto Se raukka varmaan luuli jo "Purkkinsa" odottavan siinä... Mulla tapahtui myös JUST ennen putkeen lähetystä sekunnin (eikä edes sitä) kestävä "radan unohdus". Voi olla siis että mun lähetys putkeen oli vähän mitä sattui. Unohduin hetkeksi miettimään oliko edellinen hyppy "takaahyppy" ja eipä se muuta vaadi, kun ollaan myöhässä jo seuraavan esteen suhteen...

Tuloksena siis 10 + yliaikaa 1,93 sekuntia, yhteensä 11,93. Tällä tuloksella sijana kahdeksas ja mainittakoon vielä, että aika monta koiraa oli vähemmän hyppärillä kuin agiradoilla...

Kalenteria vilkaisemalla seuraavat kisat onkin vasta ensi vuoden puolella! Joululahjaksi pitäisi hommata hieroja koirille. Ei vaan raha oikeen millään riittäisi.  Ja jonkunlainen agilitytauko olisi varmaan paikallaan Terin kohdalla. Hetken päästä lähdössä kuitenkin treeneihin, niin että ei ihan vielä taukoa Nauru