Kerrankin saan mennä nukkumaan tyytyväisenä koiran omistajana! Jaa että miksikö? No siksi että Teri on tänään ollut aivan huippumahtava ja kiva koira!

No mahtuu tähänkin päivään aamuinen hajujen haistelu reissu, joka kulki pitkin mökkinaapurin pihaa (ja varmaan vähän muuallakin, kun Teri mennä viipotti missä huvitti). Koiran palattua reissusta, pidin sille kylmää linjaa. En tiedä oliko sillä vaikutusta, vai mistä lie syystä, on Teri loppupäivän ollut tosi kiltisti :) Kuten jo aiemmin kerroin, meni rauniotreeneissä tosi hyvin. Sen lisäksi Teri on aamun jälkeen ollut koko ajan tosi hyvin kuulolla ja ottanut kontaktia. Ei ole vetänyt hihnassa, eikä kaupunkireissulla pyrkinyt yhdenkään ihmisen luo. Nätisti on kulkenut hihna (melko) löysällä vierellä. Ja se mistä etenkin olen iloinen, on se että Teri pysyi pihalla vaikka tiellä kulki ohi juoksija ja koiranulkoiluttaja! Juoksijan Teri ja meikä huomasi yhtä aikaa, oli juuri meidän kohdalla maantiellä joskus päiväsaikaan. Sanoin Terille "Teri, tässä" ja minun suureksi ihmetyksekseni koira tulikin minun luokse eikä ampaissut juoksijan perään. En vaan tainnut tajuta kehua riittävästi. Sitten toinen tapahtui nyt illalla, kun olin jo ajatellut ettei tiellä ketään kulje niin myöhään. Ihmettelin mitä se Teri tielle tuijottaa ja samassa huomasin, että siellä menee naapuri koiransa kanssa. Nyt olin jo ihan varma, että Teri lähtee perään tielle. En edes muista mitä Terille sanoin (ehkä "Teri, tässä"), mutta niin vaan jälleen mun yllätyksekseni Teri tulikin mun luokse!! Jes! Taaskaan en tainnut tajuta tarpeeksi kehua....

Toisten korvaan nämä jutut saattaa tuntua vähäpätöisiltä tai itsestäänselvyyksiltä, mutta meille ne ovat  isoja juttuja!! Enpä osaa tätä sen paremmin selittää, mutta lähden tässä erittäin hyvällä mielellä nukkumaan :) Huomenna lähdetäänkin Lappeenrantaan koiranäyttelyyn, mutta siitä lisää sitten joku toinen kerta.