Tanjan ja mun HENGENPELASTUSoperaatio sai ihan järkyttävän jatkon. Tanja sai (näin jälkikäteen ajatellen) älyttömän idean lähteä kuvaamaan sitä kallionkoloa, josta koira pelastettin. Olin mäkin ajatellut, että vois käydä paikan kuvaamassa kun oli se niin uskomaton, että ei sitä muuten meinaa uskoa!

No juu me reippaat tytöt lähdettiin sitten Terin, Lunan ja Rudin kanssa. Ajauduttiin matkalla Tanjan kanssa vähän erille (sen takia kun Teri veti, enkä mä suostunut menemään siihen suuntaan mihin veti). Ehdin kuitenkin ekaksi paikalle ja siinä rauhassa kuvailin ja oottelin Tanjaa paikalle. Päästyään perille, myös Tanja alkoi kuvaamaan. Tanja meni sit ihan siihen koloon kuvaamaan ja voi hel..tti! Kolossa oli supikoira tekemässä kuolemaa! Mä en ollut sitä ollenkaan huomannut, kun se oli kiven kolossa. Supi oli ihan paskana, eikä me olla edes varmoja oliko se elossa vai kuollut ja mä en suostunut kuin kerran sitä katsomaan!! Onkohan se supi ollut sielä koko ajan? Senkö perässä koira oli mennyt ja juuttunut? Se ainakin osaltaan selittäisi sen miten koira voi joutua sellaiseen koloon selälleen! Koirako oli sen raadellut? Miksei kukaan ollut sitä nähnyt? Vai näkyykö se pelastuslaitoksen filmissä kuitenkin? Näkyy nimittäin niissä munkin ottamissa kuvisssssaaa!!! Vai onko mennyt myöhemmin? Mitä helvettiä!?!

Mä en tiedä rikottiinko me jotain lakia, kun jätettiin se sinne eikä varmistettu se kohtaloa? Se oli vaan niiiin kauheeta! Mä en enää tajuu koko juttua... Onko muka mun ja Tanjan kädet ollut samassa kolossa supikoiran ja koiran kanssa? Jos näin on ollut niin, koira on maannut supikoiran päällä eikä me näin ollen olla supikoiraa nähty. Mutta miten ihmeessä palolaitos ei ole sitä nähnyt kun niillä oli lampu ja kaikki!!! Mut miten se supi oli vielä niiiin paskana...? Vai onks se kuitenkin menny sinne kuolemaan vasta myöhemmin... nimittäin sen se tekee (tai on jo tehnyt)!

mulle tulee ihan heikko ja toivoton olo kun ajattelen koko asiaa... Yks on ainaki varmaa: Mä en enää siellä lenkkeile, piste ja huutomerkki!!