Voi hitto kun tää aika rientää!!

Kesäloma oli ja meni, töissä oon ollut jo viikon. Ja nyt oikeesti tuntuu siltä, ettei aikaa jää mihinkään! Piha on täynnä vadelmia, herukoita, karviaisia, ja metsä mustikoita ja sieniä.... mutta kuka niitä ehtii keräämään kun täytyis maalata aitaa, olla töissä, harrastaa koiran kanssa ja tietysti joskus olisi hyvä laittaa ruokaa ja siivota! Mä en ees muista koska oisin viimeksi pyyhkinyt pölyjä.... Kai vaan nyt täytyy tehostaa tätä ajankäyttöä.

Terin kanssa oltiin Meripäiväparaatissa. Edustettiin yhdeksän muun koiran kanssa Kotkan Pelastuskoirayhdistystä. Päästiin me lehteenkin, mutta ei siitä tunnista mua, oranssi haalari vaan näkyy ;)

Toinen mökkireissu ehdittiin heittää. Tää mökki oli ihan keskellä metsää! Ei siellä edes tarvinnut seurata missä koira menee. Ja kyllä Teri viihtyikin paljon laajemmalla reviirillä kuin edellisellä mökillä! Siellä taas uitiin porukassa. Hienosti Teri haki keppiä vedestä!

Teri on muuten ihan ihmeellisesti innostunut "noutoleikeistä". Tai siis ennen saattoi hyvinkin olla, että jos sille heitti kepin/lelun, jäi koira vaan ihmettelemään viereen. Nyt se juoksee ja hakee keppiä! Kohtahan mä voisin jo alkaa kokeilemaan esineruutua... Nimittäin tähän asti mä oon ollut ihan hukassa, kun Teri ei edes ole tajunnut ottaa esineitä suuhun. Tuskinpa siitä mitää noutajaa koskaan tulee....

Rauniotreeneissä ollaan käyty sen verran, että olen päättänyt osallistua syksyllä järjestettävään soveltavuuskokeeseen. Tottista pitää treenata reippaasti (on nimittäin pienoista repsahdusta havaittavissa "kesäloma-paapomisen" jälkeen...). Sitäkin enemmän täytyy ohjaajan eli mun treenata omia taitoja! Ihan varmasti Teri osaa, mutta se onkin ihan eri juttu miten meikä pärjää!

Huomenna meillä on rakennusharjoitukset jossain pumppuhuoneella.... ei hajuakaan mikä paikka, mutta huomennahan se näkee!

Tässä nyt pikapäivitykset :)