Ensinnäkin mä päivittelin tonne BELLA NÄYTTELY- sivulle tulevia näyttelyitä. Huomatkaa että siellä on heinäkuulle ulkomaan reissu! Hymy Lähdetään siis kivassa valkkariporukassa ( Minna, Riikka ja Elina) ensiksi Viron Pärnuun näyttelyyn ja sieltä ajetaan Latvian Orgeen (vai mikälie oli...). Meikäläinen sai kunnian olla toinen kuski autollaan!Nauru Ainoastaan harmittaa jos on kauheen kuuma... kun tonne autoon oikeastaan kuolee... eipä o ilmastointia... Viime kesänä oli nimittäin ihan tuskaa kun olin kaverin lapsien kanssa Tykkimäellä kesäkuun hellepäivänä (matka siis Kotka-Kouvola, vajaat 50 km). Täytyy vaan sit jos on kuuma niin uittaa koirat ennen automatka, niin ehkä ne ei läkähdy. Tai sit jos sataa, niin ei huolta!Nauru

Elokuulle on kanssa aika monta näyttelyä. Ei me noihin kaikkiin olla menossa, kun ei vaan oo rahaa ja töistäkään ei joka vknloppu pois pääse! Katotaan sitten lähempänä. Noissa kaikissa vaan olis  mielenkiintoisia tuomareita Hymy

Laitetaan tähän väliin kesäisen keväitä kuvia parin viikon takaa!

1273521903_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1273521986_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Bellan kanssa päästiin VEPEILEEN ens kesäksi!! Jeee!!!!!! Koko ajanhan me oltiin sinne menossa, mutta sitten ei yhtäkkiä kuulunutkaan vepestä mitään. Mä jo luulin, että meidät oli "jätetty rannalle" ja pikkasen siinä meinasi itku tulla kurkkuun... Otsan rypistys Mutta, mutta kaikki olikin vain väärinkäsitystä ja kadonneita sähköposteja!! huh ja helpotus! Hymy Me treenataan Bellan kanssa sit keskiviikon ryhmässä eli turha siis keskiviikkoisin mihinkään kysellä!

Terin kanssa olin tänään viimeisessä Agi-tottiksessa! Perjantaina on sitten karsintakoe ja heti saa tietää pääseekö itse AGI-kurssille vai ei. Mä toisaalta uskon meidän mahdollisuuksiin. Ainoo mihin luulisin homman kaatuvan, ni on Terin "tuijottelu tauoilla". Eli Terpu on ihan täysillä hommassa mukana kun touhutaan, mutta sitten se odottaminen saa sen päähän ihme ideoita. Silloin se tuppaa tuijotteleen ja mä tiedän mitä siitä seuraa jos siihen ei puutu. Täytyy vaan toivoa, että tuomarit keskittyvät just siihen "tekemisvaiheeseen" eikä siihen "hengailuvaiheeseen". Koska jos me oltais siinä AGI-ryhmässä, ni en mä tauoilla turhaan hengailis kylki kyljessä muiden koirien kanssa, vaan me oltais siellä laidalla keräämässä motivaatiota tulevaa treeniä varten Hymy

1273522831_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänään kävin kans pitkästä aikaa juoksemassa koirien kanssa Hymy  Kerrankin ne veti kunnolla! Viime aikoina kun oon saanut enempi itse vetää niitä perässä Nauru Noin kun olisi aina, niin tulisi varmasti useammin juostua koirien kera! Mulle vaan sattui semmonen harmi-juttu kun keskellä kuntorataa oli joku miehen peukalonpaksuinen kanto pystyssä ja siihenhän mä kaatusin... Otsan rypistys Jälkikäteen vähän nauratti kun kuitenkin NÄIN sen tyngän siinä maassa ja SILTI kaatusin! Nauru Kai mä olin niin väsynyt edellisestä viidestä kilsasta etten vaan jaksanut nostaa koipia! Joku reklamaatio tosta on kuitenkin tehtävä.....

1273523564_img-d41d8cd98f00b204e9800998e