Eilen oltiin vepessä Hymy Ehdittiin ottaa kolme liikettä. Ekana veneestä hyppy. Matkaa oli lähes 50 metriä, joka on matka kokeessakin. Tosi kivasti meni. Bellahan pysyy siellä veneessä ilman apuohjaajaa ja hyppää vasta kun lupa annetaan (tai ainakin on tähän asti pysynyt, kerta se on ensimmäinenkin kun se varastaa).

Toisena liikkeenä harjoiteltiin vientiä! Riikkakin oli päässyt paikalle ja pestasinkin Riikan meille apuohjaajaksi Hymy Kiitos vaan Riikka! Nyt meni ihan sika hyvin! Siis ehkä parhaiten kuin koskaan Hymy Mä en kyllä ymmärrä miksi mä kaksi vuotta löin päätäni seinää viennin opettelussa kun halusin itse olla rannalla. Nyt takana kolme treeni kertaa ja edistys on päätä huimaavaa Nauru

Kolmantena liikkeenä otin hukkuvan. Matka oli vähän vajaa, mutta sekin meni tosi kivasti. Bella ui suoraan hukkuvan luokse. Hiukan se kummasteli sitten kun otti "patun" suuhun ja lähti tuomaan rantaan, niin että mikä se siellä perässä roikkuu!

Joo ja kotonahan mä sit kuivasin Bellaa tunnin hiustenkuivaajalla... älytöntä...

Ensi kesäksi olen jo päättänyt ajaa Bellalta karvat hittoon. Eipähän tarvi sitten näyttelyihin vaivaantua. Mun säkällä ens kesä onkin tosi kylmä ja joudun jotain loimia kasaamaan koiralle. Mutta jos tosiaan kesä on yhtä kuuma kuin tämä, niin karvojenajelu on varmasti nerokas idea, niin uimisen, vepen kuin tulevan agilityuran/treenien kannalta. Ja ehtiihän sitä koiraa kiikuttaa toukokuussa johkuu näyttelyy jos tahtoo.