Terpun suhteen ei ole paljoa uutta kerrottavaa. Toipilaana kun ei oikein kummosta ehdi tapahtua. Ripuli meni onneksi nopeasti ohi. Haavan Teri on jättänyt ihan kokonaan rauhaan. Ei ole tarvinnut käyttää kauluria taikka minkäänlaisia siteitä/lappuja. Viikko vielä odotellaan ja sitten napsin tikit irti. Ja sitten Teri pääsee vihdoin mettälenkille! Ja varmasti mennään tapaamaan koirakavereita. Hymy

Mä oon ihan laiminlyönnyt Terin kuvaamisen Nolostunut. Laitetaan tähän sitten kuvia vuoden takaa helmikuulta. Onneksi tuota lunta on nyt enemmän kuin silloin.

 

Saas nähdä muuttuuko Teri mitenkä leikkauksen myötä... Nyt se on ainakin tavallista enemmän yrittänyt komentaa. Johtuu varmaan kaikesta tästä hyysäämisestä, mitä koira on saannut leikkauksen jälkeen. Noh, paluu arkeen koittaa koirallekin ensi viikolla kun meikän loma loppuu tänään.

Mä oon tässä viime aikoina perehtynyt koirien laumakäyttäytymiseen ja laumahierarkiaan. Jää nähtäväksi tuleeko Bellasta vielä näiden pomo, kun sitä ei kuitenkaan (koskaan) leikata. Toisaalta Bella on niin pehmeä... saas nähdä. Tänään Bella laittokin jo aika paljon vastaan Terille kun tappelivat kepistä. Meillä sitten loppui tähän päivään koirien yhteiset keppileikit. Heitellään niitä keppejä sitten kun ovat erikseen ulkona. Mitäköhän sitten kun otan kolmannen koiran? siis joskus hamassa tulevaisuudessa. Mä oisin kiinnostunut niiiiin monesta rodusta.

No mutta, tämähän ei liity laisinkaan Terin vointiin!

Teri voi siis hyvin,

Kiitos!