Eipä tullu sitä puhdasta rataa... Mutta hyvin meni kuiteskin Hymy

Radat oli aika helppoja, tai ei siis mitään mahdottomia.

Tosi kivasti oli järjestetty koko kisat. Nopeasti meni radat ja oli kunnon lähtö- ja maalialueet.

Mua jännitti IHAN sikanaan ennen ekaa rataa. Tuntu että oksennan Nauru Ennen se jännitys on vähän lauennut rataan tutustumisen jälkeen, mutta eipä tällä kertaa.

Ekalta agilityradalta saatiin tuloksena 5. Kielto hypyllä meni ihan mun piikkiin. Terpu vaan siinä pyöri ja ootti mammaa kertomaan mihin suuntaan ollaan menossa. Koira siis toimi, minä en. vähän tais lähdössä varastaa....

Toinen agilityrata ei enää jännittänyt ihan yhtä paljoa. Mä olin jo Terin kanssa lähtöalueella (kun oli käsketty tulla siihen kun edellinen koira on ratansa loppupuolella), kun rataa suorittava koira ottaa hatkat ja häipyy radalta! Yritin pitää Teriä selän takana ettei vierässä juoksenteleva koira ainakaan päälle tulisi. Kauheeta sählinkiä.... Kiva siitä sitten lähteä radalle. Ihan sähläykseksi se meni. Tuloksena 10, kielto putkella (ei siis ollenkaan normaalia) ja sähläys kepeillä. Ja tässä nyt ainakin Teri varasti lähdössä (ei normaalia). Mä en kyllä tän tokan radan virheistä ota ihan täyttä vastuuta.... Eihän kukaan tietenkään pysty ympäröivää maailmaa hallita ja oma koira ja oma suoritus on ainoo asia mihin voi vaikuttaa ja niillä pitäis mennä... mutta ärsyttihän tuo edellisen koirakon sekoilu, kun se sai omat "pasmat" sekaisin. Ja vielä kun ton samaisen koirakon ohjaaja ensimmäisellä radalla palkkas koiraa Yllättynyt ja siinä piti sitten tarkastaa ettei makupaloja tippunu maahan.... Ja me saatiin Terpun kanssa odotella. No joo.

Kolmas rata oli hyppyrata ja oikeesti aika helppo, aikaakin oli vaikka kuinka. Mutta tiedättekö mitä kävi? No rataan tutustumisen jälkeen alkoi satamaan IHAN kaatamalla! Nauru Terihän ei ollenkaan tykkää sateesta. Mä jo aattelin että mitä tästä tulee... Teri oli tosi halutun jäämään lähtöalueelle ja mä nopeasti sävelsin ja mentiinkin lentäen yhtä matkaa. TOSI upeasti Teri tuli (ihana koira Hymy). Mä en itse nähnyt enää paljoakaan puolen välin jälkeen kun silmälasit oli aivan märät. Loppusuoralla oli hyppy-rengas-hyppy. Me otettiin siitä sitten HYLKY, ja niin, aivan, OTETTIIN hylky. Terpu hyppäs ohi renkaan, mutta koska se oli NIIIIN upeasti tullut radan, niin me vaan rallitettiin loppuun asti!! Aattelin että parempi kun jää hyvä mieli koiralle vesisateestakin, kun sitten jos oltais siinä kaatosateessa alettu jotaa rengasta hinkkaamaan. Toi vesi kun ei todellakaan oo Terpun juttu, ei se lähde edes ulos vesisateessa muiden kun mun kanssa! Nauru

Pitää nyt treeneissä tiistaina ottaa rengasta, että päästäisiin siitä sitten torstaina. Menihän Terpu aikaisemmilla radoilla renkaan, niin että kai mä ohjasin taas ihan pyllylleen.

Ens torstaina kisat siis Vantaalla. Siellä kuulemma pyörii kaksi rataa koko ajan. Miten lie se sitten toimii. Paikan päällä pitäisi olla tuttuja. Toivotaan että joku ehtisi seurata meidän menoa ja saataisiin "rakentavaa palautetta" suorituksista. Auttais varmaan jatkoa varten kun edes ymmärtäisi/tiedostaisi omat virheensä. En mä niitä siinä radalla ehdi tajuamaan Nauru

Huomenna Kymen Valkkareiden MATCH SHOW! Mä kehäsihteerinä. Saas nähdä miten SE menee!