Eipä se Bellan ensimmäinen näyttely olekaan Lappenrannassa! Jaa että miksi? No siksi kun minä olin yhden päivän myöhässä. Ilmoittautuminen oli mennyt umpeen 2.3 ja minä olin koiraa ilmoittamassa 3.3.... Voi että otti päähän!Huuto Bellalla olisi ollut kovasti koirakavereita (ja minulla ihmiskavereita) mukana. Nimittäin Minna ja Napsu osallistuvat valioluokassa ja Riikka ja Jade.... ööö.. nuorten/avoimessa luokassa. Minä jo vitsinä heitin että kaikki kolme kilpailevat sitten parhaan nartun tittelistä! NO, joku toinen kerta sitten.

Bellan ensimmäinen näyttely tulee sitten olemaan Lahden kansainvälinen kaikkien rotujen näyttely 25.4.-26.4. Sinne ollaan jo ilmottauduttu. Saadaan varmaan mennä yksinään. Lahden jälkeen mun täytyy jättää väliin suunniteltu Haminan näyttely, koska olen silloin töissä. Voipi olla, että Bella osallistuu sitten Minnan kanssa. Toukokuussa osallistutaan kuitenkin ryhmänäyttelyyn Lappeenrannassa.

Palataan asiaan paremmalla ajalla.