Tänään vapaapäivä ja kirjoitellaan sen kunniaksi blogiin Hymy

Kerrottakoon ensin Terin ja mun agilitytreeneistä. Ohjaajamme Suvi oli ollut itse koulutuksessa ja jakoi oppejaan myös meille.

Mä sit taas päätiin Paintissa vääntää teille piirroksen! NauruNauru

 

1321615785_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Mä olin jo rataan tutustumisessa ihan että "WHAT!?!"

Alun kolme hyppyä mentiin koiran edellä juosten ja siis hyppyjen "alapuolella" kun nyt tuota piirrosta kattoo. Mä olin ihan ihmeissäni kun tuo onnistu heti ekalla kerralla! Terpu vielä hienosti korjasi ton 3.hypyn takaata mun "jalkatyönnöllä" vaikka oli jo tältä puolelta tulossa. No mutta se varsinainen WHATTT!!! oli sit toi 4.hyppy. Siihenhän oli sitten tarjolla vaikka ja mitä kieputusta ja vääntöä! Hymy Kokeilin "pakkovalssia" mikä ei ollut hyvä kun en riittävästi ehtin koiran edelle. Sitten "saksalaista" joka oli ihan kiva. Sitten perinteisempää valssia. Ja sitten oli vielä versio "sylikäännöksestä" ja putkeenlähetys. Tämä versio oli meillä se "käyttöversio" vaikka ei tuo putki nyt kauheen hyvin Terii imenyt.... Nolostunut

Loppu radasta olikin vaan kauheeta juoksua heti kun koiran oli saannut putkeen (noi hypyt ei ehkä oo ihan todenmukaisesti, mutta sinnepäin)! Kaikkina muina kertoina olin Terpun kanssa aika samaa matkaa, mutta sitten kun oli ruokapurkki odottamassa lopussa, niin mulla ei ollut MITÄÄ jakoa! Nauru Terpulta jäi vielä 8.hyppy väliin kun oli niin kauheeeeee kiire.

Bellan kanssa kävin eilen itsekseen treenaamassa. Se oli jotenkin ihan väsy jo hetken jälkee. Keppikulmat ei onnistu eli verkko pakko laittaa ens kerralla keppien ekaan väliin. Suorasta "kulmasta" menee kyl hienosti Hymy Kaiken kaikkiaan on sanottava että Bellalle on USKOMATTOMAN vaikeaa olla mun oikealla puolella ja sitä on siis tosi vaikee ohjata oikealta puolelta. ehkpä se siitä kuitenkin....

Ja hyvin huomaa että ollaan vaan harjoiteltu pieniä, yhden, kahden esteen pätkiä. Bella kun odottaa että se pallo lentää ja onkin IHAN hölmistyneen näköinen jos ei palloa näy Nauru Ei jäänyt mikään paras fiilis tosta sessiosta. Innolla odotetaan ensi viikon koulutusta!!! Hymy

Meidän hallikin on VALMIS! Tai ei se mitään valmis ole, mutta saa siellä treenata. Eli ensi viikolla treenit (vihdoin) sisätiloissa Hymy Viikonloppuna olisi myös seuran agilitykisat. Ne nyt jää multa kokonaan väliin kun joudun olemaan töissä, siis niissä töissä joista OIKEESTI maksetaan rahaa ja joka mahdollistaa tän muun harrastamisen. Sunnuntaina meinasin aamulla käväistä katsomassa, kun kisat alkaa 9.00 ja töissä on oltava vasta 11.30. Pari tuntia ehtii I-luokan koirakoita seurata.

Eilen kävin koirien kanssa erikseen lenkillä. On ne kyllä niiiiin erilaisia erikseen kuin yhdessä. Terpu ei vetänyt (melkein) yhtään koko lenkillä, vaikka kolmestaan sillä tuntuu olevan kestoveto päällä koko ajan. Bellan kanssa kävin sitten juoksemassa!! Kyllä! Olin joku aika sitten "vetoillassa", missä esiteltiin erilaisia koiran kanssa harrastettavia vetolajeja. Ostin sieltä sitten juoksuvyön ja kunnon juoksunarun. Nyt siis ekaa kertaa käytössä ja olivat hintansa väärtejä! Paljon parempi kuin mun vanha, robin hoodista ostettu, joka hajos heti. Eihän Bella vedä ollenkaan, mutta hihna oli kuitenkin koka ajan tiukalla. Ihan hyvä vaan kun ei menty lujempaa, mun kunto ei yksinkertaisesti riitä Otsan rypistys Tohon vetopuoleen voisi kiinnittää enemmän huomiota sitten kun itse jaksan edes juosta.

Syytä tässä olisikin juosta... ja lopettaa herkuttelu. Kiloja on tullut niin kauheesti ja muutenkin on "vetämätön olo". Harmi vaan kun ei sitä motivaatiota löydy Otsan rypistys 30 kg ylipainoo... vaatteet käy pieniksi. Monihan alkaa laihduttaa kun he haluavat näyttää paremmilta... Haluaisin minäkin paremmalta näyttää, mutta ei se riitä motivointiin... Ainoo SYY tällä hetkellä joka jaksaa motivoida minua on AGILITY! Mä haluisin laihtua ja kasvattaa kuntoa ihan vaan siitä syystä että mahdun vielä treenivaatteisiin ja jaksaisin juosta siellä radalla! Nyt on ihan kauheeta kun ei treeneissäkään jaksa juosta ja kisoissa hävitään sekunteja ihan 100varma mun heikon kunnon takia. No mutta ei ketään voi väkisin pakottaa... toivotaan että tää on jotain "syysmasennusta" ja energiaa löytyis pian enemmän!