Talvilomalla vielä ollaan. Kovasti oli tarkoitus lomalla lähteä makkaranpaistoretkelle, mutta ei tuo aurinko ole näyttäytynyt Otsan rypistys Tai paistoihan se täydeltä taivaalta maanantaina kun olin (tietenkin) Ikeassa ja eilen kun oli muuta ohjelmaa. Nautittiin me eilen siitä auringosta jäällä! Hymy Tai nautittiin siihen asti kunnes tuli tappelu. Ei ollut omat koirat, mutta kätenihän minä siihen soppaan silti työnsin. Teri ja Bella onneksi tyytyivät katsomaan vierestä. Mulla sitten onkin kaksi reikää etusormessa ja ranne ruhjeilla.... Käväisin jopa terveyskeskuksessa, lähinnä tarkastamassa että jäykkäkouristusrokote on voimassa. Pari päivää täytyy seurata lähteekö paranemaan. Nyt se ainakin on ihan yhtä turvoksissa ja tunnoton kuin eilenkin. Jos se vielä huomen on samanlainen niin sitten menen työterveyteen kinuamaan antibiootteja!! Mä oon varmaan joskus lapsena ollut viimeksi antibioottikuurilla.... ja pienenä mulla oli kanssa verenmyrkytys.... Niin että ehkä mä  mieluummin otan nyt "turhaan" ne antibiootit, kun en niitä kuitenkaan kovin usein ole syönnyt.

Hei, arvatkaa mitä!?!

Tätä kirjoittaessani aurinko on pari kertaa pilkahtanut pilven takaa! Voipi olla että tänään päästään makkaraa syömään Hymy

Mulla vierähti toissapäivänä tovi netissä kun surffasin eri seurojen sivuilla suunnitellen meidän TAPAHTUMAKALENTERIa!

Bellalle etsin näyttelyitä, tokokokeita, mätsäreitä ja BH-koetta. Myös luonnnetestiä katsoin, mutta mennään vasta syksyllä. Terille sitten yritin löytää agilitykisoja (virallisia ja epävirallisia). Näitä hommia täytyy ihan toden teolla suunnitella! Monesti nimittäin tapahtumia on päällekkäin ja vielä oman hankaluuden aiheuttaa minun työt (joka 4.vknloppu töitä sekä kaksivuorotyö)

 

Laitan tähän alle TAPAHTUMAKALENTERIn eli tapahtumia joihin ollaan osallistumassa tai ainakin harkinnassa. Tästä sitten muutkin voivat bongailla itselleen sopivia juttuja.

 

13.3. Mölli AGILITYkisat Haminassa klo 18.30

(Terin ja mun ensimmäiset kisat... menee varmaan ihan pyllylleen mun jännityksen takia. ja lisäksi meillä vielä aika hakusessa useampi juttu.... mutta aattelin että jostain sitä on aloitettava!)

9.4. Viralliset AGILITYkisat Kouvolassa

(se olis sitten Terin ja mun ensimmäinen startti)

23.4. Lappeenrannan kansainvälinen kaikkien rotujen koiranäyttely

(sinne tietenkin Bellan kanssa)

7.5. Mikkelin ryhmänäyttely

(Bella)

15.5 Match show Kouvolassa

(emme ole sinne menossa, koska olen töissä. laitoin vaan tähän muille tiedoksi)

16.5 Match Show Haminassa klo 17.00

(Bella tai Teri tai ehkäpä tuo leo-Manu)

21.-22.5. Haminan kaikkien rotujen koiranäyttely

(lauantaina menen Bellan kanssa ja sunnuntaina leonbergi Manun kanssa. Samaan aikaan olisi ollut Santalahden suhinat eli viralliset agilitykilpailut täällä kotkassa. harmittaa vähän kun emme pääse Terin kanssa starttaamaan.)

30.5. Mölli TOKOkoe Haminassa klo 17.30

(mennään Bellan kanssa. tulee olemaan sitten meidän ensimmäinen tokoilu. Virallisissa kisoissa ei ollut mitään minne olisimme keväällä päässeet. mennään sitten kesällä/syksyllä. ei me kyllä oltais kisakunnossa aikasemmin oltukaan!)

5.6. Lohjan ryhmänäyttely

(Bella)

6.6. KÄYTTÄYTYMISKOE Kotkassa 18.00

(Bellan kanssa menossa. Ollaan jo ilmoittauduttu eli enää ei voi perua.... Jännittää kaikista eniten tää... mutta onhan tässä vielä aikaa harjoitella)

12.6. Viralliset AGILITYkilpailut Kouvolassa

(Terin ja mun toinen startti)

19.6. Virallinen TOKOKOE Kouvolassa

(tässä olisi sitten Bellan ja mun ensimmäinen, virallinen, koe. samaan aikaan on vaan myös Kotkan ruusu-koiranäyttely ja jukolanviesti. Kotkan näyttely jätetään varmaan väliin. siellä on sama tuomari joka meillä on jo Lappeenrannassa, ehkäpä me saadaan jo lprannassa serti Nauru. Jukolan viestissä haluaisin olla paikalla kannustamassa poikaystävääni. Mutta, mutta, eiköhän me Bellan kanssa hoideta homma kotiin tuolla kokeessa!)

Pitkin kesää oli vielä näyttelyitä joihin menosta päätetään sitten kun nettiin tulee tiedot tuomareista. Elokuun lopussa oli vielä TOKOkoe ja AGILITYkisat Kouvolassa. Ja varmasti yhtä sun toista päivittyy vielä kun päässään keväässä eteenpäin. Luulisi ainakin noita mätsäreitä ja möllikisoja (agilityssa ja tokossa) vielä ilmestyvän.

Tietystihän sitten meillä on perusviikkoharjoitukset. Bellalla alkaa keväällä se agilityn alkeet. Onneksi Bellalla alkoi juoksut just tällä viikolla, niin tietää että eivät ole juoksut estämässä osallistumista alkeiskurssille. Ja onhan Bellalla vielä VEPEäkin! Ei pitäis ainakaan olla harrastuksista pulaa koiralla! Mua vaan vaivaa tossa vepessä se vienti.... olisi nimittäin korkea aika jo saada jotain tuloksia aikaan. Tokoa pidän nyt Bellalla ykköslajina. Agilityn sujumista pitää sitten aikanaan katsoa. Vepestähän Bella varmaan itse tykkää kaikista eniten Hymy Pitäis vaan se vienti saada haltuun, niin mikäs olis meillä treenatessa!

Joo, nyt tuolla taitaa paistaa jo täydeltä taivaalta!! Eikun makkara (ja siideri) ostoksille ja mettään!!!!