Onpahan kirjoitukset jäänneet vähiin viime aikoina! Ihan itsekin yllätyin, miten laiskana sitä on oltu. Ei sitä vaan aina jaksa näpytellä koneelle jonnin joutavia...

Olin viikonloppuna viihteellä. Oikeesti mun ei pitänyt tästä jutusta kertoa, mutta mainitaan nyt kuitenkin. Elikkäs siis olin viihteellä ja vietin yöni Tanjan luona (taksi tänne kotio maksaa turhan paljon). Ukko toimi koiravahtina. Muistaakseni tämä oli vasta toka kerta kun Ukko ja Teri ovat viettäneet yön kahdestaan kotona. Aamulla Ukko oli herännyt hurjaan p..skan hajuun. Terpu oli ripuloinnut kolmelle matolle, kahdelle sohvalle ja yhteen sänkyyn! Mä en ollenkaan tajuu koko juttua... Aina ku meikäs on ollut kotona, on Teri pyytänyt ulos (vaikka on ollut ripulikin) Teri ei oo kertaakaan sen jälkeen kun oppi sisäsiistiksi tehnyt tarpeitaan sisälle (abaut 3 kk iässä). Ja miks hitossa se on kiipeilly jos minnekin?!? Ei Terpu muutenkaan saa olla sohvalla tai sängyssä. Mä en keksinyt muuta syytä, kuin että koira reagoi noin mun poissaoloon tai sit Ukko on vaan sammunu eikä oo kuullut Terpun epätoivoisia yrityksiä päästä ulos ;) No mutta kaikki oli taas normaalisti kun mä tulin kotio. Aikansa kesti kylläkin hajun haihtuminen olohuoneesta...

Tänään oltiin tottelevaisuusharjoituksissa! Huomattavasti paremmin meni tällä kertaa kuin viimeksi. Mä en tainut viimeksi edes mitään kirjoittaa, kun olin niin huonolla tuulella.... Hieman tuo "rähinä-ongelma" nostaa päätään. Mut ei hätiä mitiä, myös tämäkin kuuluu osaksi "MAALISKUU-MISSIOTA" Enpä oo tainnu vieläkään asiasta kertoa? No katsotaan jos ehdin ennen kuin koko maaliskuu on ohi ;)