Lomalla tosiaan ollaan oltu... lomalla samalla blogin pidosta, mutta ei ollenkaan koirajutuista!

Terin kanssa ollaan käyty jo monta kertaa agissa. Ei varsinaisesti mitään uutta ole tullut. Keinua oottelen koska se otetaan. Kiva vaan päästä kohta treenaamaan radanpätkiä. On meillä nyt ollu jo pari hyppyä ja putkea samassa pötkössä. Hyvin menee nuo. Samat vanhat ongelmat puomilla ja A:lla kuin pari kesää sitten.... Nyt meinaa esim A:n alastulossa hypätä mun käden yli jos meen alastulolle palkkaamaan. Seuraavaks kokeilen namia alastulolle... katotaan toimiiko...

Kivasti koirat siellä ovat jo tottuneet toistensa läsnäoloon ja kaikkien on helpompi keskittyä itse toimintaan! Pääasiassa ollaan koko ajan keskitetty koirien treeniin. Olis kiva, jos kohta olis treeniä myös meille ohjaajille. Eli lähinnä just mitenkä radalla kannattaa liikkua, ruumiinkieltä ja yms...

Bellan kanssa kävin tiistaina KKS:n koirakoulussa. En mä tiiä missä Bellan keskittyminen taas oli... mutta kaiken kaikkiaan jäi tosi hyvä fiilis treenistä!! Meillä meni ihan sikahyvin liikkeesta seisominen! Kerrankin jotain hyötyä näyttelyissä käynnistä Hymy "Seiso"-sanana on ehdottomasti Bellalle tuttu ja siellä juuri pitää kesken liikkeen (eli kehän juoksun) jäädä seisomaan. Eli tosi hyvä Bella!

Tänään oltiin sitten VEPEssä Bellan kanssa. Kiva ilma oli treenata ja paljon koiria mukana. Veneestä hyppy meni tosi kivasti Hymy Ja sitten vientiäkin sain vähän liikkeelle! tai oikeastaan se oli tuontia. Olin itse veneessä ja rannalla avusta heittin Bellalle patukan veteen ja mä houkuttelin sen sitten mun ja veneen luokse. Palkaksi sai palan lihapullaa ja uuden patukan veteen! Mä oon tosta kyllä tosi innoissani!! Ehkä meilläkin on vielä jotain toivoa... eihän Bella millää muotoo siitä rannasta sitä patukkaa mukaan ottanut ja pudotteli matkalla ja pläpläplää... mutta alkuna niiiiin JEES! Harmillisesti vaan yhtenä kertana Bellan tassu meni patukassa olevan narun läpi ja koira meinas hukkua... tai no hukkua on ehkä turhan voimakas ilmaisu, mutta joka kerta ku se polki vettä etutassulla niin naru veti päätä pinnan alle Otsan rypistys Onneksi sain nopeesti narun pois. Nyt siitä patukasta on naru revitty hittoon!!

Veneen haku meni aluksi piloille ihan liian pitkän matkan takia... mutta sitten kun matka oli kohdillaan niin johan tyttö haki veneen (tai siis sitä köyttähän se sieltä hakee) Tosi kiva fiilis jäi noistakin treeneistä Hymy

Viikonlopun koirat olikin hoidossa kun mä olin helsingissä. Nyt pitää taas lisätä pyöräilyä, että saavat koirat varmasti riittävästi liikuntaa. Teri on ainaki niin pulskassa kunnossa, että kunnon lenkkeily ja tarkempi ruokavalio tulee tarpeeseen!Nauru Muuten koirilla saattaa olla mukavempia päiviä tiedossa.... Niille on nimittäin rajattu pieni rivitalon takapiha, missä aika ajoin voivat päiviänsä vietelläHymy Bella siellä etenkin viihtyy, nytkin on luuta syönnyt siellä ainakin tunnin.