Eilen oltiin vepeilemässä (=vesipelastus) Sää ei nyt varsinaisesti suosinut... etenkin kun nyt kattoo tota ihaaanaa ilmaa ulkona! Pakko kohta päästä sinne tästä koneen äärestä Silmänisku Mutta siis asiaan. Bellan ensimmäinen kerta ja meni kivasti Hymy Mä en oikein osannut mitään treeniä suunnitella, kun koko juttu on niin uutta mulle. Lähinnä nyt itse halusin seurata ja tutustua lajiin käytännössä. Bellalle otettiin sitte alkuun veneeseen tutustumista maalla ja sitten käytiin soutamassa. Tosi hyvin meni. Ei arkaillut juuri ollenkaan ja oli (omaan tapaansa) rauhallinen. Patukkaa haki pari kertaa vedestä.

Toisella kierroksella kokeiltiin jo veneestä hyppyä! Riikka lähti Bellan kanssa veneeseen ja minä kutsuin rannalta. Hienosti meni, etenkin ensimmäinen kerta. Toisella hypyllä Bella kävi vähän sukelluksissa, mutta oli vaan niin, niin reipas Hymy. Kolmannella kierroksella Bella pääsi vetämään veneköyttä ja pari kertaa sitä vedestä hakemaan. Siihen sitten lopetettiin. Varmasti jäi kiva mieli koiralle ja tästä on hyvä ensi kerralla jatkaa! Mä oon jo päättänyt ottaa ihan rauhallisesti ja edetä pikku hiljaa. Mulla kun välillä on tapana kasata odotuksia ja sitten hermostun kun asiat eivät sujukaan suunnitellusti... Hiljaa hyvä tulee (vai mitä?)

Treeneihin ei osallistunut kuin viisi koirakkoa. Meitä oli kaksi valkoista paimenkoiraa (Bella ja Jade), kolme landseria (joista yksi vajaa puolivuotias) ja yksi kultsu. Ei se lansukaan enää miltään isolta näytä kun se kastuu Nauru Mullehan meinas ennen Teriä tulla lansutyttö.

Pitää huomenna lähtä ostoksille! Mustiin ja Mirriin ostamaan sapuskaa ja venekaupasta pitää hakea köyttä. Terillekin vois ostaa ne hakuliivit... Mulla on jo tili mennyt, vaikka se ei edes oo vielä tullut NauruNauru Bellalle tarvii pari "vesidamia" ja itsellekin olis hyvä ostaa kahluuhaalarit.