No niin, nyt se sitten tuli! Meidän viimeinen LUVA kakkosluokasta + se SERT siihen päälle ja siirto kolmosluokkaan!! yes



Huh huh! Eipä olisi vielä aamulla uskonut. Eikä ainakaan sen ensimmäisen radan jälkeen....

Kisat siis järjestettiin omassa hallissa ja tuomarina toimi Harri Huittinen. Mä olin jo kotona ihan kauhuissani, kun sain tietää että me Terin kanssa startataan ensimmäisinä. Jotenkin ihan pasmat sekaisin... Ja sitä paitsi mun kunnolla tuntui ihan järkyttävältä ajatus, ettei rataantutustumisen jälkeen saa yhtään "huilia" blush

Ehkäpä tuo mun "epävarma" fiilis välittyi sitten koiraankin, kun ei siitä radasta meinanut tulla yhtään mitään! Saatiin me tulos kuitenkin, + 13,23 jossa yliaikaa 3,23 ja ratavirheitä 10. Teri ei ollut yhtään mukana sad Mä turhauduin jo A-esteen jälkeen ja loppu meni miten sattuu. Tässäpä on video, kiitos Jaanalle kun kuvasi smiley Eipä mulla mitään sanottavaa ole radasta, koira oli pihalla ja minä hermostunut.... Rata itsessään olisi ollut hyvinkin suoritettava...

Teri agiradalla 13.10.2012

Hyppyradalle oli helppo lähteä, koska ei tuosta ollut suunta kuin ylöspäin! Rata oli kiva, suoritettava ja melko vauhdikas tai ainakin "etenevä". Ei siis mitään kauheita koukeroita laugh Teri lähti alussa hieman hitaasti, mutta loppua kohden saatiin vauhtia. Maalissa oltiin ilman ratavirheitä ja reilusti miinusajalla smiley Jäin sitten jännäämään tuloksia ja Terihän olikin sitten kolmas, tuloksella - 3,16 ja luva ja serti! yes

Sertikin saatiin taskuun sitten pienen selvittelyn jälkeen. Oma moka kun olin unohtanut ilmoittautumisessa mainita luokkanousumahdollisuudesta.

Tässäpä meidän hyppärirata smiley

Ei tuo hyppärikään ollut  mikään kaunis.... Mulla paljon huonoa ohjausta ja pari ihan vaaran paikkaa (esim kun meinasin törmätä siivekkeeseen...) Teri oli myös hitaan puoleinen, etenkin alussa. Kepit meni myös tosi hitaasti. Videolta näkee että Teri hyppää vähän huonosti... onkohan sillä jotain jumeja.... toivottavasti ei ainakaan mitää vakavampaa... Minäpä seuraan tilannetta, mutta tänään JUHLITAAN!!!

WUHUUU!!!!!  cool